Поддържайте кожата си стегната, хидратирана и без бръчки с Retinol SkinCare! Професионален дневен крем Retinol SkinCare съдържа висококачествен ретинол. Формулата е обогатена с витамин Е, масло от жожоба и веган колаген със силни антиоксидантни и антиейдж свойства, които предотвратяват появата на бръчки, пигментни петна и образуването на акне. Препоръчва се за всеки тип кожа.
ПОЛЗИ
Хидратирана кожа, без петна, видимо подмладена още след първите седмици. Retinol SkinCare дневен крем за лице е чудесно допълнение към приема на колаген за пиене.
Кремът е с лека и лека текстура, бързо попива в кожата и оставя приятно усещане, без да я натоварва.
Защо да изберете ежедневния крем за лице с ретинол и масло от жожоба от Swedish Nutra?
Професионалният дневен крем от гамата Retinol SkinCare има видим ефект върху всеки тип кожа – суха, чувствителна, смесена, мазна или зряла.
Начин на използване
Нанесете дневния крем сутрин върху предварително почистена кожа на лицето и шията. За максимален и дълготраен ефект използвайте серума и нощния крем от серията SkinCare продукти против стареене с ретинол в ежедневната си грижа за лицето.
Продуктът може да промени цвета си поради факта, че съставките му са естествени.
Как професионалните продукти от гамата Retinol SkinCare могат да ви помогнат?
След 30-годишна възраст естествената секреция на колаген в тялото започва да намалява. Продуктите от гамата Retinol SkinCare стимулират производството на колаген за стегната, еластична и видимо подмладена кожа.
Благодарение на активните съставки в състава на продуктите Retinol SkinCare сухата кожа е силно хидратирана, като същевременно придобива здрав и сияен вид.
Продуктите от гамата Retinol SkinCare съдържат активни вещества, които предотвратяват появата на пъпки и намаляват излишния себум, черни или бели точки.
Независимо от избрания продукт от гамата Retinol SkinCare, той е специално създаден да осигури резултати за всеки тип кожа - нормална, мазна, суха, чувствителна или смесена.
Често задавани въпроси
1. От каква възраст могат да се използват продукти на базата на ретинол?
Специалистите препоръчват използването на продукти на базата на ретинол след 20-годишна възраст.
2. Мога ли да използвам дневния крем за лице с ретинол заедно с други продукти SkinCare?
Разбира се. Дневният крем за лице с ретинол може да се използва в комбинация с всеки от продуктите на SkinCare. За дълготраен ефект можете да включите в ежедневието си нощен крем с ретинол SkinCare, както и серум за лице с ретинол.
3. Има ли странични ефекти?
Кремовете с ретинол се препоръчват от дерматолозите, но в някои случаи той може да причини някои странични ефекти като зачервяване, сухота или дразнене на мястото на третиране. Изчезват след първите употреби.
4. Колко време отнема да видите резултатите?
Резултатите могат да варират от един човек на друг, в зависимост от типа кожа. Лечение, базирано на ретинол, предлага значителни резултати след 2-3 месеца употреба, но подобрения могат да се наблюдават още при първите употреби.
5. Могат ли бременни или кърмачки да използват продукти на основата на ретинол?
Бременни и кърмещи жени не се препоръчват да използват продукти на базата на ретинол.
Без потвърждение на поръчката:
1. В случай, че сте попълнили всички Ваши данни и данните за доставка и не сте оставили съобщение с което желаете да се свържем с Вас изрично, то Вашата поръчка ще бъде изпратена по най-бързия начин без да има нужда да се свързваме с Вас.
2. Поръчки платени с дебитна или кредитна карта и с акуратно попълнени данни за доставка, могат да се изпращат мигновено, без необходимост от потвърждение.
Потвърждение на поръчката:
1. След постъпване на поръчка в нашата система, наш служител ще се свърже с Вас за потвърждение, при нужда от допълнителни пояснения, липсващи данни или друг казус.
2. Всяка следваща поръчка ще се изпраща без необходимост от потвърждение за улеснение на Клиента, освен в случаите когато има нужда от уточнение или желание от страна на клиента да се свържем с него преди доставката.
Варианти за безплатна или платена доставка. |
Доставка | Безплатна | Платена | Такса |
До офис на Спиди | над 50.00 лв | под 50.00 лв | 5.00 лв |
До адрес със Спиди | над 75.00 лв | под 75.00 лв | 7.00 лв |
До офис на Еконт | платена опция | платена опция | 6.00 лв |
До адрес с Еконт | платена опция | платена опция | 8.00 лв |
Срок за доставка:
Поръчки постъпили и потвърдени до 14:00 часа, се изпращат още на същия ден, за доставка на следващия ден или според графика на куриерската фирма.
Събота и неделя се тълкуват като почивен ден! Поръчки подадени в петък след 14:00 часа до понеделник до 14:00 часа ще бъдат изпратени в понеделник или първия работен ден.
Плащане:
Поръчаните продукти могат да бъдат заплатени по следните начини:
1. Наложен платеж - заплаща се на куриера или в офиса на съответната куриерска фирма при получаване на поръчката. В този случай може да се заплати в брой или с карта.
2. Онлайн плащане през Борика - имаме интегрирана система с модула на Борика, както и защитена връзка на сайта с SSL Сертификат. Може да заплатите с всяка карта VISA, Maestro, MasterCard и други.
3. Онлайн плащане през MyPos - имаме интегрирана система с модула на MyPos, както и защитена връзка на сайта с SSL Сертификат. Може да заплатите с всяка карта VISA, Maestro, MasterCard и други.
4. Онлайн плащане през PayPal - имаме интегрирана система с модула на PayPal, както и защитена връзка на с сайта SSL Сертификат
Минимална стойност за поръчка:
1. Минималната стойност на поръчка е 15.00 лв с ДДС, без стойността за доставка (ако има такава).
Поръчка, въвеждане на данни и промокод
1. Харесайте продукт
2. Натиснете "добави в количката"
3. Натиснете върху "пазарната чанта" в горния десен ъгъл.
4. Ще видите кой/кои продукт/и сте добавили. По-долу ще видите опция да премахнете артикул с бутона "Х", в случай, че искате да редактирате.
Може да се върнете в магазина за още продукти като натиснете "обратно в магазина" или да преминете към поръчване, като натиснете върху бутона "към поръчката".
5. Въвеждане на вашите данни или ако вече сте се регистрирали натиснете върху бутона "Логин" в десния ъгъл в сивото каре.
6. В стъпка две ще се покажат въведените от Вас данни, може да ги редактирате или да продължите с попълване на останалата информация.
7. Изберете начин на доставка, има две опции:
а/ до офис на спиди (безплатна) като е желателно да изберете точния офис, като натиснете върху полето с по-ситен шрифт "избери офис на Speedy"
б/ доставка до адрес, ако желаете до адрес да се доставят стоките, натиснете върху бутона "доставка до адрес с Rapido" системата автоматично ще изичсли сумата на доставка.
8. изберете начин на плащане. Има две опции натиснете върху желания метод:
а/ плащане с карта (при избор на този метод полето за въвеждане на Вашите данни от картата с която ще платите, ще се визуализира след като завършите всички стъпки и приключите поръчката си)
б/ плащане с наложен платеж (при този метод заплащате стойността на поръчката си при получаването/взимането от куриер)
9. Код за отстъпка (ако имате код/ваучер за намаление, моля въведете го в полето под избор на метод на плащане "Код за отстъпка - промокод"
10. Завършване на поръчката. Най-отдолу отново ще може да видите поръчката си, както и сумата за плащане. Остава да натиснете върху полето за съгласяване с общите условия и политика за поверителност и след това върху зеления бутон с надпис "ПОРЪЧАЙ"